سدیم کلرید

سدیم کلرید

روزنوشت، شب نوشت و نیمه شب نوشت های یک حامد اسحاقی
سدیم کلرید

سدیم کلرید

روزنوشت، شب نوشت و نیمه شب نوشت های یک حامد اسحاقی

تولید کنندگان دلال می شوند!

با توجه به شایعاتی که در چند ماه اخیر مبنی بر دلال شدن تولیدکنندگان در پی شرایط بد اقتصادی به گوش می رسد، به سراغ یکی از تولیدکنندگان سابقا عمده محصولات ساختمانی رفتیم تا با ایشان در رابطه با صحت و سقم این شایعات و علل احتمالی آن گفتگویی داشته باشیم. در ادامه، این گفتگو که در یکی از خیابان های پایین شهر انجام شده را می خوانید.

ضمن معرفی خودتون، قدری در مورد سوابق کاریتون توضیح بدید.

تولیدکننده سابق هستم. سابقا تولیدکننده بودم و به کار تولیدکنندگی مشغول بودم. الآن هم در بخش تولیدکنندگی سابق مشغول خدمت هستم.

اگر امکان داره بیشتر توضیح بفرمایید.

بله، عرض کنم که ینی الآن تولیدات سابق رو به فروش می رسونم.

آیا توفیقی هم در فروش دارید؟

خیر

پس چی کار می کنین؟

عرض کردم تولیدکنندگی سابق می کنم.

پس شما هم برخی شایعات رو تایید می کنید؟

کدوم شایعات؟

همین که برخی تولیدکنندگان، دلال شدن؟

نه.

پس چی کار می کنین؟

گفتم تولیدکنندگی سابق می کنم.

خب چی شد که به این وضعیت افتادین؟

دقیقا کدوم وضعیت؟

منظورم همین تولیدکنندگی سابق هست.

آهان، هیچی... شرایط اقتصادی بد شد، ما هم به این وضعیت افتادیم.

نه، اینو که ما اون بالا گفتیم، شما یک چیز جدیدتر بگین.

خب شما اومدین با من مصاحبه کنین، بعد همه چیز رو خودتون اون بالا گفتین. پس بنده اینجا هویجم؟

نخیر، شما تولیدکننده سابقین. اجازه بدین سوالم رو این طوری بپرسم، چرا محصولات شما به فروش نمیره؟

این رو باید از اونایی که محصولات ما رو نمی خرن بپرسید.

تا جایی که من یادم هست شما یک دفتر در بالاترین نقطه شهر داشتین. چی شد که الآن کارتون به کنار خیابون پایین شهر کشید؟

رفیق ناباب آقا، رفیق ناباب منو به این روز انداخت. نگیر آقا، نگیر... حداقل منو شطرنجی کن!

چه توصیه ای برای هم سن و سالانتون دارین؟

من به همه هم سن و سالانم توصیه می کنم که دنبال رفیق ناباب نرن، دنبال رفیق باب...

ئه، اینا چیه میگی جو میدی، حواس آدم پرت میشه. رفیق ناباب چیه عزیز من؟ شما الآن تولیدکننده سابقین.

کلا دو هزار تومن دادی، حتما می خوای سه ساعت هم برات نقش تولیدکننده سابق بازی کنم؟!

خب دفعه قبلی هم همین قدر دادم، نیم ساعت مصاحبه گرفتم.

برو بابا، اون مصاحبه شونده چینی بود، کیفیت نداشت که. الآن مصاحبه با کیفیت اصل ژاپن برات آوردم...

چیزه، ... بینندگان عزیز، نه... قاطی شد، خوانندگان محترم، بنده شما رو به خدای بزرگ می سپارم. آقا چرا مصاحبه رو...

نظرات 2 + ارسال نظر
summer سه‌شنبه 8 مرداد 1392 ساعت 02:04

آخرش خوب تموم شد! شاید اینا سابقا هم به همین کار فعلی مشغول بوده اند!

رویش نیوز شنبه 5 مرداد 1392 ساعت 16:51 http://rooyeshnews.com

با سلام. مطلب شما در سایت رویش نیوز درج گردید.

باز دمتان گرم که به خودمان خبر می دهید.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.