سدیم کلرید

سدیم کلرید

روزنوشت، شب نوشت و نیمه شب نوشت های یک حامد اسحاقی
سدیم کلرید

سدیم کلرید

روزنوشت، شب نوشت و نیمه شب نوشت های یک حامد اسحاقی

تاکسی دیوانه

- مستقیم 
-کجا میری؟
- من سر همین چارراه پیاده میشم. 
- پیاده شو
- اینجا که چار راه نیس.
- اون پایین که هستی می گی مستقیم. خرت که از پل گذشت فیلت یاد چار راه می کنه؟ 
- آقا من خر داشتم که دیگه سوار تاکسی نمی شدم... این خیابونو که مستقیم بری می خوره به چار راه.
- تو کدومو می خوای؟
- خرو... چیزه... یعنی چار راه رو 
-پس هم خرو می خوای هم چار راه رو؟ 
- نه آقا خر می خوام چی کار؟ همون چار راه رو برین، ممنون می شم. 
- پس مستقیم نمیری؟
- چرا دیگه. مستقیم برین تا چار راه. 

- اگه مستقیم نرم چی؟ 

  

- نمی دونم والله. هر جوری که میرین من بی زحمت چار راه پیاده میشم. 

- پس می خوای بری چارراه؟ 
- بعله 
- مستقیم نمی خوای بری؟ 
- هر جور شما برین من حرفی ندارم 
- باشه. ولی دیگه وقتی میری چارراه نگو مستقیم. 
- چشم 
- مشکلت با فیل بدبخت چیه؟ 
- کدوم فیل؟ 
- همون که بستیش تو خونه، رفتی خر سواری. 
- آقا من فیل ندارم به خدا 
- خر چی؟ 
- خرم ندارم 
- پس این چیه سواری؟ 
- تاکسیه دیگه 
- فیله چی شد؟ 
- کدوم فیل؟ 
- از هند برات آورده بودن؟ 
- فیلو؟ 
- پس خرو؟
- نه آقا خر که خودمون داریم 
- پس خر داری؟ 
- نه آقا. خر ندارم. 
- خودت الآن گفتی خر داری 
- منظورم این بود که تو مملکت خودمون داریم 
- فیل نداریم؟ 
- چرا خب. اونم تو باغ وحشا هس. 
- پس فیل نداری؟ 
- نه آقا... مال باغ وحشه. 
- از قدیم گفتن فیل مال اونیه که سواره. 
- نه اون خره 
- پس خره مال توئه؟ 
- کدوم خره؟ 
- همین که سوارشی. 
- من به خدا فک می کردم تاکسیه. وگرنه اصلن سوار نمی شدم. 
- حالا خرو فک کردی تاکسیه. فیل به اون گندگی چی؟ 
- من تا حالا فیل ندیدم اصلا 
- خودت الآن گفتی تو باغ وحش هس. 
- من باغ وحش نرفتم آخه 
- پس خرو تو خیابون دیدی؟ 
- نمی دونم... شاید 
- پلیس اون وسط چی کاره س؟ 
- پلیس دیگه برا چی؟ 
- که این خرا رو از تو خیابون جمع کنه. 
- شاید برده باغ وحش تحویلشون بده. 
- تو کجا می ری این وسط؟ 
- باغ وحش. 
- مسخره کردی منو. یه دفه میگه مستقیم، بعد میگه چارراه، حالا میگه باغ وحش. برو پایین. برو پایین. 
- ئه آقا... افتادم... آقاااااااا
نظرات 5 + ارسال نظر
نسیم شادمان چهارشنبه 6 شهریور 1392 ساعت 01:26 http://mannevesht73.blogfa.com/

سلام
داداش داستان از خودت بود؟یه خورده شش و هشت زدم تا خوندمش!منم داستانی نوشتم سری بزنید بخونید و نظرتون بگید لطفا

داستان که چه عرض کنم، ولی از خودمان بود.

قاصدک پنج‌شنبه 24 مرداد 1392 ساعت 21:12 http://atiyehsarvari.blogfa.com

این همه اسم چرا سدیم کلرید؟

این همه اسم، چرا قاصدک؟

قاصدک دوشنبه 21 مرداد 1392 ساعت 19:44

شما همون آقا حامد قند پهلویید؟

بله

راشدانصاری دوشنبه 21 مرداد 1392 ساعت 13:23 http://www.khaloorashed.com

حامدجان خوبی؟

متشکریم جناب استاد

نادیــآ چهارشنبه 16 مرداد 1392 ساعت 19:01 http://onlyloveu.blogfa.com

سلام.این سایت توسط اقای حامد اسحاقی ساکن شهرضا اداره میشه؟؟!!خواااااهشا جوابم رو توی وبم بگین ممنون میشم

خدا نکنه، نخیر

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.